برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, :: 8:29 ::  نويسنده : مریم

  تنهـــا يكــــــ كـــلام تو ،همــان خـــدانگهدارتــــــــ ...

  مــــرا كــــه هيـــــچ ،تمـــام دنيـــاي مـــــرا ،بــهـــم ريختــــــ ......

 

 



نظرات شما عزیزان:

ﻣﺠﯿﺪ
ساعت12:41---19 مرداد 1393
ﺳﻼﻡ
ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﮎ ﺩﯾﺮ ﺳﺮ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺁﺧﻪ ﻣﺤﻞ ﮐﺎﺭﻣﻮﻥ ﺏ ﮐﺎﻡ~ﯾﻮﺗﺮ ﺩﺳﺘﺮﺳے ﻧﺪﺍﺭﻡ ...ﺍﻻﻥ ھﻢ ﺑﺎ ﮔﻮﺷے ﺍﻭﻣﺪﻡ ﻭ ﺑﺎ ﮔﻮﺷے ھﻢ ﺳﺮﺯﺩﻥ ﺏ ﻭﺑﻼﮔھﺎ ﻣﺸﮑﻠﻪ...ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﺮﺧﺼـے ﮎ ﺑﯿﺎﻡ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺳﺮ ﻣﯿﺰﻧﻢ...ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ


مجید
ساعت22:07---12 مرداد 1393


▐▐گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

▐▐بیشتر وقت غروب

▐▐آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

▐▐اذان בر پیش است

▐▐من وضو خواهم ساخت

▐▐از خـב ا خواهم خواست که

▐▐تو تنها نشو ـﮯ و

▐▐בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב


پاسخ: بسيار زيبا ست .مرسي داداش مجيد


مجید
ساعت21:18---11 مرداد 1393
چگونہ موفق شویم

به خدا امید و توکل داشتہ باشیم وقتـے دیگران به مردم امیدوارند


راستگو باشیم وقتـے دیگران صداقت ندارند


برنامه ریزـے کنیم وقتـے دیگران مشغول بازـے کردنند


مطالعہ کنیم وقتـے دیگران در خوابند


تصمیم بگیریم وقتـے دیگران دو دلند


خود را آماده کنیم وقتـے دیگران درخیال پردازیند


شروع کنیم وقتـے دیگران در حال تعللند


کار مفید ـے انجام بدهیم وقتـے دیگران در حال وقت تلف کردنند


صرفه جویـے کنیم وقتـے دیگران در حال اسراف و تلف کردنند


گوش کنیم وقتـے دیگران در حال صحبت کردنند


لبخند بزنیم وقتـے دیگران خشمگینند


پافشاری کنیم وقتـے دیگران در حال رها کردنند


مجید
ساعت18:58---10 مرداد 1393
چنیـ__ـن گفـ__ـت زرتشـ__ـت:

عاشـ__ـق عاشقـ__ـی باش و

دوسـ__ـت داشتـ__ـن را دوسـ__ـت بـ__ـدار

از تنفـ__ـر متنفـ__ـر باش،

به مهـ__ـربـ__ـانی مهـ__ـر بورز،

با آشتـ__ـی آشتـ__ـی کن و

از جـ__ـدایـ__ـی جـ__ـدا باش
پاسخ:سلام بازم بسيار زيبا مرسي


مجید
ساعت8:39---9 مرداد 1393
من همینگونہ که گشتہ سپرـے خوشبختم

من بہ این زندگـے در بہ درـے خوشبختم


من نسیمم، نفس‌آرا ـے جهانِ دگران

بہ خوشـےهای جهانِ دگرـے خوشبختم


روز با وعده ـے بیهوده ـے شب خوشحالم

شب بہ امید نسیم سحرـے خوشبختم


ماهتابا! تو و دارایـے و عیشت، خوش باش

من و تنهایـے و بـے پا و سرـے؛ خوشبختم


ماهتابا! تو همین قدر کہ در بیکارـے

از سر کوچہ ـے ما میگذرـے خوشبختم


تنِ تو نقره ـے بازارِ جواهرسازیست

من بہ دیدار تو در نقره‌ گرـے خوشبختم


من همین‌ قدر کہ در حلقه ـے انگشتر شاه

دلِ درویشِ مرا هم ببرـے ، خوشبختم


من نسیمم، چہ کسـے دیده نسیمـے اهلـے؟

من همینگونہ که هستم سفرـے ، خوشبختم


روزها رفت و ازین سان بہ جهان رد شده‌ام

باز این‌ سان کہ بگردد سپرـے خوشبختم
پاسخ:سلام مجيد ..شعرت خيلي قشنگ بود مرسي .....بازم منتظر مطلباي قشنگت هستم


عشق2طرفه
ساعت8:46---1 مرداد 1393
سلام مریم خوبی؟؟؟نیستی؟

پستت قشنگ بود ایولـ داری
پاسخ:سلام ،مرسي توي خوبي؟؟؟ هستم ،يعني راست ميگي يه كم كم پيدا شدممم.....


احمد
ساعت8:35---25 تير 1393
بسيار عالي
پاسخ:سلام ،مرسي احمد لطف داري


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 261
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 273
بازدید ماه : 1079
بازدید کل : 37314
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1